Klachtenregeling

De Praktijk

Complimenten of klachten?

Complimenten

Wij en ook de zorgverzekeraars vinden uw mening erg belangrijk! Daarom stuurt Qualizorg (Qualiview) u na toestemming een vragenlijst toe om zo inzichtelijk te krijgen hoe u onze zorg beoordeelt. Op onze website ziet u bovenaan altijd het meest actuele cijfer dat patiënten ons geven. Wij proberen door middel van Qualizorg nog beter inzicht te krijgen in de wensen en behoeften van onze cliënten. Zo verbeteren we de kwaliteit van onze dienstverlening.



Klachten

Wij doen er alles aan om de behandeling en het persoonlijke contact zo prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht aan ons kenbaar maakt. U kunt in gesprek gaan met uw fysiotherapeut of een andere medewerker van de praktijk. Ook kunt u een brief of e-mail sturen. Wij doen er alles aan om uw klacht zorgvuldig te behandelen.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u zich wenden tot het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF), onze beroepsvereniging. Wij zijn aangesloten bij de Klachtenregeling van het KNGF.

Share by: